2017. szeptember 12., kedd

insta és blurb

Mivel fotós vagyok (nem csak anyuka, meg feleség...), kaptok szakmázós posztot is. Mert ez én blogom! Váháháhá.

Szóval van nekem instagram oldalam, nem is egy, hanem rögtön sok. Több fotós - nokedlik, családmesék, repop, és közreműködöm az egynapértedben is - és egy zárt, személyes. A személyesen már több, szívemnek kedves, de mégis minimalista, inkább hangulatot őrző, mintsem hagyományos, bekeretezhető családi kép gyűlik. Szerettem volna ezeket megőrizni, kézbe vehetővé tenni a gyerekeknek, magunknak.



A legegyszerűbbnek erre a célra a blurb.com bizonyult. Kapcsolható az insta oldalhoz, és rögtön onnan lehívhatóak a képek. Élveztem így, mert csak a gyerekekhez kapcsolódó fotókat mazsoláztam ki, és azokat helyezgettem az albumba.

Még terhesen, félig fekvő (fetrengő) pozícióban, őrizve biztonságát, de már csendben őrjöngve a semmittevéstől, kezdtem bele ebbe a projektbe. És most, a nyöszörgő, kuckorgó kicsi fiúval az ölemben/vállamon jutottam a végére.


Bizonyára valamilyen instagram letöltő program + magyar nyomda a fotókönyv elkészítéséhez (nemcewe) is működhet, egyenlőre nem próbáltam. Gondolom olcsóbban jönnék ki.
Mindenesetre izgatottan várom a könyvecskémet, ez a szülinapi ajándékom magamnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése